icon-calendar
Hvornår:

02. april 2020
kl. 10.00-13.00

icon-map
Hvor:

Online

icon-tag
Pris:
Gratis! Det er ren Give More Get More
icon-drink
Forplejning:
Digital kaffe og segmenterings-snacks :)

AFLYST

Tilmeld istedet webinar.


Gratis online workshop-webinar om øget salg via data fra segmentering i digital marketing

Vil du sikre, at den data du genererer via segmentering, overføres til konkrete marketing tiltag, der skaber maksimal ROI af din virksomheds digitale indsats - og øger salg?


Så tilmeld dig vores gratis workshop-webinar, og bliv klogere på, hvordan segmentering kan bistå dig til prioritering af dine marketing aktiviter og skabe salg, særligt i denne udfordrende Corona-tid:

  • Tid: Torsdag den 02. april fra kl. 10-13.

  • Sted: Online webinar og hangout

  • Forplejning: Digital kaffe og segmenterings-snacks

  • Tilmelding: Via formular nederst på siden


Kun 20 pladser - online workshop-webinar

10 pladser er allerede booket. Og med konvertering af fysisk workshop til online øger vi til 20.

Tilmeld dig nu og øg dine chancer for en plads via formularen nederst på siden.

 

Fra data-diagnose til marketing-kur

Én ting er at indhente ny viden og generere data – en helt anden ting er at overføre viden i praksis, anvende indsigten via konkretet tiltag og sikre, at indsatsen skaber et reelt udbytte i form af salg og forretningsvækst - særligt i denne udfordrende tid.

Netop derfor har du nu mulighed for at tilmelde dig vores gratis online workshop-webinar nederst på siden, hvor vores dataspecialist, Louise og parter, Martin tager dig skridtet videre, og viser dig, hvordan din segmenteringsdata skaber værdi i praksis og et reelt forretningsudbytte.

Brug 2-3 timer sammen med os, få gratis sparring og se, hvordan du effektiviserer marketing, øger salg og vækster forretning via data fra segmentering overført i praksis.

Med din deltagelse på workshoppen gør vi dig klogere på, hvordan du:

  • Effektivt anvender analyser og data i praksis
  • Overfører dataindsigter til din digitale marketing indsats og øger salg
  • Målretter annoncering for maksimal ROAS
  • Anvender segmenteringsdata til forretningsvækst
  • Løbende kalibrerer resultater og tilretter (testing mindset)
  • Systematisere og målretter din marketing mod specifikke målgrupper

Med kun 20 pladser er der foruden ovenstående indsigter og værktøjer også afsat tid til 1:1 sparring online og dialog blandt de øvrige deltagere.

Ovenstående vil blive understøttet af konkrete case-eksempler fra vores arbejde med kunder hos Web2Media.


Programmet er (ca.) som følger:

  • Kl. 10-12: Online gennemgang data fra segmentering overført til og anvendt i praksis
  • Kl. 12-13: gratis sparring med specialister online


Ønsker du en plads på vores gratis workshop-webinar?


Så tilmeld dig nederst på siden allerede i dag, og øg dine chancer for af få én af vores kun 20 pladser.

Det er gratis og ganske uforpligtende.

Lige så snart du tilmelder dig, modtager du en bekræftelse på dit ønske om tilmelding. Bemærk, at denne mail ikke er en endelig bekræftelse. 

Vi giver alle svar på, om de har fået en plads på workshoppen senest den 25. marts. 

Tilmeld dig NU nederst på siden og øg dine chancer for en plads.

Vi glæder os til at modtage din tilmelding.

Workshoppen afholdes af

Louise

Louise Broe Sørensen

Analyse- og CX-ansvarlig

Datasspecialist og ansvarlig for vores analyseafdeling. Louise er en haj til at producere og identificere relevant forretningsdata, som marketing kan anvende i praksis.

Martin-Lybæk-Sieg-300x201

Martin Lybæk

Partner

Partner i Web2Media og paid-specialist. Martin har en stor viden om, hvordan data anvendes i praksis og sættes i spil på digitale kanaler.