02. april 2020
kl. 10.00-13.00
Online
10 pladser er allerede booket. Og med konvertering af fysisk workshop til online øger vi til 20.
Tilmeld dig nu og øg dine chancer for en plads via formularen nederst på siden.
Én ting er at indhente ny viden og generere data – en helt anden ting er at overføre viden i praksis, anvende indsigten via konkretet tiltag og sikre, at indsatsen skaber et reelt udbytte i form af salg og forretningsvækst - særligt i denne udfordrende tid.
Netop derfor har du nu mulighed for at tilmelde dig vores gratis online workshop-webinar nederst på siden, hvor vores dataspecialist, Louise og parter, Martin tager dig skridtet videre, og viser dig, hvordan din segmenteringsdata skaber værdi i praksis og et reelt forretningsudbytte.
Brug 2-3 timer sammen med os, få gratis sparring og se, hvordan du effektiviserer marketing, øger salg og vækster forretning via data fra segmentering overført i praksis.
Med din deltagelse på workshoppen gør vi dig klogere på, hvordan du:
Med kun 20 pladser er der foruden ovenstående indsigter og værktøjer også afsat tid til 1:1 sparring online og dialog blandt de øvrige deltagere.
Ovenstående vil blive understøttet af konkrete case-eksempler fra vores arbejde med kunder hos Web2Media.
Så tilmeld dig nederst på siden allerede i dag, og øg dine chancer for af få én af vores kun 20 pladser.
Det er gratis og ganske uforpligtende.
Lige så snart du tilmelder dig, modtager du en bekræftelse på dit ønske om tilmelding. Bemærk, at denne mail ikke er en endelig bekræftelse.
Vi giver alle svar på, om de har fået en plads på workshoppen senest den 25. marts.
Tilmeld dig NU nederst på siden og øg dine chancer for en plads.
Vi glæder os til at modtage din tilmelding.
Louise Broe Sørensen
Analyse- og CX-ansvarlig
Datasspecialist og ansvarlig for vores analyseafdeling. Louise er en haj til at producere og identificere relevant forretningsdata, som marketing kan anvende i praksis.
Martin Lybæk
Partner
Partner i Web2Media og paid-specialist. Martin har en stor viden om, hvordan data anvendes i praksis og sættes i spil på digitale kanaler.