02. april 2020
kl. 10.00-11.00
Online
Så tilmeld dig vores gratis webinar, og få værktøjer til at generere værdifuld data, som kan aflede afgørende marketingbeslutninger for øget ROAS og CLV, særligt i en udfordret tid, hvor behovet for fokus er større end nogenside:
Tid: Torsdag den 02. april fra kl. 10-11
Sted: Online webinar
Forplejning: Digital kaffe og segmenterings-snacks
Tilmelding: Via formular nederst på siden
Én ting er at indhente ny viden og generere data – en helt anden ting er at overføre viden i praksis, anvende indsigten via konkrete tiltag og sikre, at indsatsen skaber et reelt udbytte.
Netop derfor har du nu mulighed for at tilmelde dig vores gratis online webinar nederst på siden, hvor vores partner, Martin, og dataspecialist, Louise, viser dig, hvordan din segmenteringsdata skaber et reelt forretningsudbytte i form af øget ROAS og CLV.
Brug 1 time sammen med os, få gratis sparring og se, hvordan du:
Ovenstående vil blive understøttet af konkrete case-eksempler fra vores arbejde med kunder hos Web2Media.
Så tilmeld dig nederst på siden allerede i dag og glæd dig til at få konkrete værktøjer, som du kan overføre i praksis allerede lige efter webinaret.
Det er gratis og ganske uforpligtende.
Lige så snart du tilmelder dig, modtager du en bekræftelse på din tilmelding.
Vi glæder os til at dele vores praksisnære viden med dig og modtage din tilmelding.
Louise Broe Sørensen
Ansvarlig for data- og analyse
Datasspecialist og ansvarlig for vores analyseafdeling, Louise er en haj til at producere og identificere relevant forretningsdata, som marketing kan anvende i praksis.
Martin Lybæk
Partner
Partner i Web2Media og paid-specialist. Martin har en stor viden om, hvordan data anvendes i praksis og sættes i spil på digitale kanaler.