Hvordan øger du din omsætning i arbejdet med kundesegmentering?
Du kender sikkert allerede til begrebet om segmentering og persona.
Men helt ærligt: hvor meget ved du egentlig om dine målgrupper og kan du omsætte din viden til at træffe bedre beslutninger for dit marketingbudget?
Hvis du drømmer om at arbejde mere strategisk og effektivt med kundesegmentering, så kom med på vores morgenbrief. Her vil du få ny inspiration, blive klogere på hvordan du styrker forbindelsen til dine målgrupper og optimerer din markedsføringsstrategi.
Arrangementet afholdes på vores kontor i København.
Du kan bl.a. møde dagens tre eksperter:
Dorte Karlsson, Seniorrådgiver og kundeloyalitetsspecialist fra Web2Media i København.
Camilla Vilby Mokvist, Marketing Automation Manager hos Børsen.
Rasmus Houlind, Chief Experience Officer hos Agillic, forfatter til bøgerne 'Hello $FirstName: Profiting from Personalization' og 'Make it all about me'.
Vi sørger for kaffe/te & en morgenlun croissant.