Invitation til workshop:
Sådan ser dit team for personaliseret marketing ud
Sådan ser dit team for personaliseret marketing ud
Alle snakker om personalisering - men det er stadig svært at implementere. Én af de vigtigste årsager er, at der skal et stærkt team til, for at få det til at ske. Vi har stadig til gode at se personalisering, der personaliserer sig selv. Så hvordan skal dit team se ud?
Hvilke kompetencer kan I låne fra andre afdelinger?
Hvilke kompetencer bør I insource på midlertidig basis fra bureauer?
Hvilke processer arbejder I efter?
Hvordan får I maksimal udbytte for de timer, I lægger i det?
Og hvordan ændrer det hele sig over tid?
Relevant for både teamledere og -medlemmer, der uanset branche arbejder med marketing, kommunikation, dataindsamling, analyse og kunderejser. Så tag din chef eller din medarbejder i hånden og vær med.
Vi har sammensat et ret spændende program, hvor I både får input fra mennesker med hånden på kogepladen - nemlig i egenskab af Maria Dabelsteen - CCO fra Aller Media og fra thought leaders som Rasmus Houlind fra Agillic og Dorte Karlsson fra Web2Media.
Maria Dabelsteen giver sit bud på, hvordan de organiserer sig så effektivt som muligt i regi af Aller Media og hvordan dette billede ændrer sig løbende efterhånden som teamet modnes eller der sker uforudsete ting i omverdenen.
Dernæst tager vi hul på en række simple øvelser, som tilsammen giver jer svarene på spørgsmålene ovenfor.
Efter workshoppen byder vi på frokost, hvor du kan networke med talerne og ikke mindst branchekolleger, der også arbejder med marketing og personalisering.
Som en ekstra bonus vil alle fremmødte deltagere modtage Rasmus Houlinds seneste bog “Hello $FirstName: Profiting from Personalization”, som indeholder de modeller, vi arbejder med under workshoppen.
Vi har sammensat et ret spændende program, hvor I både får input fra mennesker med hånden på kogepladen - nemlig i egenskab af Maria Dabelsteen - CCO fra Aller Media og fra thought leaders som Rasmus Houlind fra Agillic og Dorte Karlsson fra Web2Media.
Maria Dabelsteen giver sit bud på, hvordan de organiserer sig så effektivt som muligt i regi af Aller Media og hvordan dette billede ændrer sig løbende efterhånden som teamet modnes eller der sker uforudsete ting i omverdenen.
Dernæst tager vi hul på en række simple øvelser, som tilsammen giver jer svarene på spørgsmålene ovenfor.
Efter workshoppen byder vi på frokost, hvor du kan networke med talerne og ikke mindst branchekolleger, der også arbejder med marketing og personalisering.
Som en ekstra bonus vil alle fremmødte deltagere modtage Rasmus Houlinds seneste bog “Hello $FirstName: Profiting from Personalization”, som indeholder de modeller, vi arbejder med under workshoppen.
Del gerne denne invitation med en kollega, der også kunne have gavn af at deltage.
TALERE:
Dorte Karlsson, Head of CX & Copenhagen office, Web2Media
Rasmus Houlind, forfatter, evangelist og personaliseringsekspert, Agillic
Maria Dabelsteen Jensen, CCO, Aller Media
Maria Dabelsteen Jensen, CCO, Aller Media